11.03.2012

FATBOYhvile...


"HVILE"

Det er et flittig brukt ord i mitt vokabular.
Og en hilsen vi MEsyke ofte sier til hverandre - i stedet for god bedring er; 
må du ha god hvile :)

Tidligere - da vi bare hadde Jr. slang vi to oss oppi sofaen med puter og pledd, og jeg fikk god hvile! - SÅ kom Lillebror... Du milde virvelvind altså... Han tar gedigent mer plass, røyter mer og synes det er sabla festlig å stå på hue innimellom Jr. og meg - så det funker ikke - og det blir mye ekstraarbeid med tanke på rengjøring. DA måtte vi se etter nye alternativer og valget falt på en FATBOY; en sakkosekkliknende formbar firkant med avslappende muligheter ;) Jeg er storfornøyd med FATBOYEN min!

Vi kjøpte en Fatboy Buggle-up outdoor type - den modellen har remmer slik at du kan fiksere ryggen. (Fargen jeg har heter forrestenTAUPE.) For ytterligere komfort sitter jeg på en saueskinnsfell - og har også en avlang myk pute i nakken, også den med saueskinntrekk på. Fatboyen er lett å flytte på og hår fester seg ikke! Jeg sitteligger PERFEKT! - med en vov liggende på hver side av beina.
*LYKKE*


Og det viktigste: jeg får god hvile i den!

Det er det som er hele greia å finne ut hva som gir DEG god hvile!
Hvilke behov DU har - og ta hensyn til det! 

Det er energi å spare på slikt skal vite!




post signature


8 kommentarer:

  1. Den var fin! :-)

    Sant det der, har nesten sluttet å si "god bedring" til mine MEd-pasienter... det går i "hvile pent" eller "god hvile" ja! :-D

    Du får ha god hvile du også kjære Lokki! Håper søndagen har vært snill med deg. *klem*

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå er det tid for litt god hvile snart - ja en skal ikke undervurdere det altså :)
      Søndagen har vært solrik, stille og småvårlig :)
      Håper din har vært like god som min!
      God Uke og God Hvile til deg også :)
      Klem

      Slett
  2. Mange kloke ord.

    Riktig god hvile til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk snille du!
      Og Riktig God Hvile til deg også :)
      Klem

      Slett
  3. Det er sånn den ser ut... Så bra at du finner løsninger! Ønsker deg gode dager! Klem fra meg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. JA :) *SMIL* - sånn ser den ut :) En snerten sak eller hva ;) *ler*
      Herlig uke til deg min venn :)
      Klem

      Slett
  4. Så riktig så deilig og komfortabel ut den der :) God hvile!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er den sannelig :)
      Riktig god hvile til deg også!! Det er veldig koselig å ha deg her!
      Klem

      Slett