01.01.2011

Godt Nytt År!

Godt Nytt År!

Ja, jeg må saktens si jeg er spent på hvilken historie 2011 vil skrive..,
spesielt med tanke på XMRV og relasjoner til det...
Jeg er ydmyk og gleder meg over hvert et ressurssterkt menneske som engasjerer seg for oss MEsyke.
En stor takk til alle som bidrar - sammen er vi sterkere.
Jeg ønsker alle lesere av MEstringsbloggen (med eller uten ME ;))
et vidunderlig 2011 med mye god hvile
 - det er storveies det!!

De varmeste nyttårshilsner fra

post signature


6 kommentarer:

  1. Så flott at du deler dine erfaringer med andre, Lokki!! Kjenner noen som har ME og skal tipse om bloggen din. Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. ✒ Villa Klaraberg
    Så hyggelig!!
    Tusen takk for fine ord!
    Både du og din MEvenn er hjertelig velkommen hit!
    Alt godt ønskes deg Jorunn!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  3. ✒ lillesky
    Takk det samme til deg!!
    Måtte 2011 bli knakende fint :)
    Klem Lokki

    SvarSlett
  4. http://www.sydhav.no/artikler/papaya_marlene_legene.htm
    Ville bare dele denne linken med deg :)

    SvarSlett
  5. ✒ Gulli80
    Tusen takk for link snille du!
    Først av alt så er det gledelig lesing at en så alvorlig syk person har blitt frisk!!
    Jeg kjenner til preparatet og har selv brukt det. Jeg hadde også disse sammenklebede rekkene med rødeblodceller, og jeg fikk et løft av å bruke de. Og med det mener jeg at "ullenheten" i hodet bedret seg noe, men jeg ble dessverre ikke helt frisk. Og jeg har hørt at noen har blitt friske, noen litt bedre, hvorpå noen ikke merket noe forandring og noen ble verre. For det er nå en gang slik - at preparater som kan gi positiv effekt for et menneske kan gi bivirkning for et annet.
    Dessverre - er det veldig ressurskrevende å gjennomføre seriøse studier - som da er etterprøvbare.
    At denne ungen kvinnen har blitt frisk synes jeg er fantastisk, jeg gleder meg på hennes og familiens vegne!!
    Takk for alt du bidrar med Gulli, ønsker deg noen nydelige januardager!!
    Alt godt til deg også :))
    Klem Lokki

    SvarSlett