06.08.2010

Tempur sleep mask

Tidligere har jeg nevnt nytten av solbriller i forskjellige fasonger 
og med forskjellige glassvalører, 
og nå vil jeg tipse om en "brille" som stenger alt lys ute!
Det er "brillen" over på bildet jeg snakker om, 
(neida det er IKKE en bikinioverdel...) 
det er en

Dette er en sovemaske som er myk og er behagelig mot huden -
vel å merke om du orker å ha noe mot huden.
Du fester den bak hodet med borrelås, eller legger den bare pent over øynene om du ikke orker å lukke den igjen pga trykket.
 Og den er formet slik at det er et ekstra "lag" under øynene,
slik at du kan ha den på og blunke
- og det er fullstendig svarte natta inni der!
Den er altså noe kraftigere enn den helt typiske sovemasken.

Jeg har kjøpt min i en helsekostbutikk,
men apotek og sykepleierservice som fører Tempur kan også ha den.
Jeg ga ca 300 kr for den.


Jeg har brukt og bruker min mye
- et MEhjelpemiddel som jeg anbefaler på det varmeste!




Ønsker dere vidunderlig hvile!


post signature


8 kommentarer:

  1. Dette er en interessant sak, ukjent for meg! Så kjekt at den er spesialformet.

    Selv har jeg en sittepute fra tempur som jeg bruker daglig og har med overalt - jeg har sydd en veske til den (i et elegant jakkestoff, hehe)og sitter på begge deler :)

    God hvile til deg :)

    Stor klem fra Sylke

    SvarSlett
  2. ✒ Sylke
    Ja den er virkelig fin!
    Jeg tror sannelig jeg må oppgradere min turpute til noe i din stil- for den jeg har er stusslige saker altså :))
    Moro Sylke!!
    Alt godt til deg min venn!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  3. En go`klem til deg, god bedring.. M

    SvarSlett
  4. ✒ M
    Takk og takk snille du!!
    En god klem tilbake til deg og alt godt ønskes deg!
    Go`klem fra Lokki

    SvarSlett
  5. En sånn har jeg også. Veldig fornøyd, og skriver under på at det er svart som natta når man har den på. :)

    Stor og god klem!

    SvarSlett
  6. Ja det blir som svarte natta - fint at du har erfaring med den og tusen takk for innspillet!!
    Deg ønsker jeg alt godt Lisa - måtte du få litt god hvile under Tempurbrillene, ja da får vi vel legge oss nedpå litt - go hvile Lisa :))
    Klem Lokki

    SvarSlett
  7. Jeg har bestilt meg en,så nå håper jeg den dukker opp snart. Gleder meg til å prøve.

    SvarSlett
  8. ✒ Maria
    Jeg håper virkelig du vil ha nytte av den altså!!
    Alt godt til deg og så ønsker jeg deg masse god hvile med og uten Tempurmasken :))
    Klem Lokki

    SvarSlett