26.08.2010

Minivifte med vannbeholder



Jeg er av natur en slik duppedingslover, litt sånn - 
nei, se den var sveisen gitt - skulle undres om man trenger en slik?!?
Og da er svaret nesten alltid JA...

Trine la igjen en kommentar på dette innlegget
hvor hun tipset meg om en knallfin duppedings!
En minivifte med vannbeholder!!
Og vet du, den er ikke dum altså!
Du setter i et batteri slik at viften kan får fart, 
fyller beholderen med vann, 
og så er det bare å dusje iveg...
Duppedingsen selges på Clas Ohlson for 29,-
bare se her

Dette er et finfint MEmiddel for rask avkjøling,
og jeg tar en kjapp minidusj på solvarme augustdager :))
Jeg ser frem mot varme sommerdager om et knapt års tid,
for når sant skal sies trenger jeg bare å stikke hodet utenfor døren,
og jeg får en avkjølende minidusj sånn helt gratis...
(les: det regner!!! )

Tusen hjertelig takk for tipset Trine!!

Alt godt ønskes dere!


post signature


6 kommentarer:

  1. Det var en morsom duppedings, og til en helt overkommerlig pris også! Heldigvis har det ikke vært så mye brukt for den slags i sommer, siden vi slapp unna hetebølge takk og lov.

    Nå er det autodusj utendørs her også, så jeg legger dingsen på minne til neste sommer tenker jeg! Ha en fortsatt fin uke Lokki! Klem Vibeke :)

    SvarSlett
  2. ✒ Vibekes lille grønne
    *ler* Ja, vi får huske på den når neste sommers hetebølger kommer!! Jeg lærte forresten noe av deg - jeg hadde med en bordvifte da jeg var på en hotellovernatting - glitrende ide Vibeke - helt glitrende!!
    Alt godt til deg!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  3. Et flott tips..

    Ha n fin uke;-))

    Mvh Wenche

    SvarSlett
  4. ✒ 62 modell
    Hei!
    Så hyggelig, tusen takk :))
    Alt godt til deg Wenche!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  5. Hei! Jeg fant akkurat bloggen din, og har lest fra begynnelse til slutt. Dette syns jeg er en både vakker og nyttig blogg. Jeg har hatt ME i 9 år, så jeg kan mange triks allerede, men det kan alltid være mer å lære. Nå skal jeg sjekke ut musikk- og boktipsene dine.
    Siden jeg nå sitter med PC og leser bloggen din, kom jeg akkurat til å tenke på at et av de hjelpemidlene jeg er veldig glad i, er nettopp PC og internett. Da har man informasjon lett tilgjengelig, man kan "treffe" folk med samme interesser, og ikke minst så kan man sitte hjemme i fred og ro og handle det man trenger, for så å få det levert i postkassa. Det er mye energi å spare på det :-)

    SvarSlett
  6. ✒ Hilde C
    Hei!
    Så hyggelig!!
    Og du har så rett, når man har krefter nok til å orke PCbruk - da er det et fantastisk middel for bla å holde seg litt oppdatert, treffe folk, få innputt og ikke minst shopping som du sier. Det er virkelig energibesparende. Flott du poengterte det - et tema å skrive om det..legger meg det på minnet... :))
    Og vet du Hilde - det betyr mye at folk som deg, som har levd med ME i mange år, også finner noe nyttig her - i det minste gjenkjennelse...
    Tusen takk for dine ord - de verdsettes!!
    Alt godt til deg og mye god hvile ønskes deg!
    Klem Lokki

    SvarSlett