04.05.2010

Rolige oaser

Lothiane med bloggen 
       Under stjernene
har kommet med en gnistrende god ide!!
Å samle en oversikt over
rolige oaser/"myke kafeer"/ME-vennlige utesteder.

Hun har skrevetet strålende innlegg om saken
HER 


Hun har foreslått følgende; 
at vi sammen bidrar med steder vi vet er rolige oaser.
Ikke bare i Oslo området, men også på landsbasis.

Så kjenner du til et sted det er stille og rolig, 
hvor det er godt å sitte, 
lite lyd og svake lysforhold... en skikkelig ME-kafé, 
ja da er det supert om du kan legge igjen informasjon om det 
hos Lothiane under hennes innlegg i kommentarfeltet
 HER
eller du kan lege igjen infomasjonen i kommentarfeltet 
under dette innlegget, og jeg vil videreformidle informasjonen til Lothiane!


Jeg vil foreslå

Kafé F15
- Alby Gård på Jeløy (Moss)

En nydelig "myk kafé" i ukedagene, 
men ikke ME-vennlig i helgene,
for DA er det grådig mye folk der :))

Dette er storveis altså, ta en kaffilurk ute a gitt, 
- ja livet har sine perfekte øyeblikk!!

 Alt godt til dere alle  

post signature


10 kommentarer:

  1. For en utrolig bra ide! Jeg har nesten gitt opp kaféprosjektet, så jeg iler inn og sjekker om det er noen bra tips! Klem Vibeke! :)

    SvarSlett
  2. ✒ Vibekes lille grønne
    Ja er ikke det lurt!!
    Et supert tiltak - makaløst kost å være "ute" litt, det er nå storveis da, liksom så friskt :))
    Ja dette heier jeg på!
    Håper du finner et knakende kost sted hvor du kan nyte en stille stund "ute" i en rolig oase - digger den beskrivelsen altså!
    Ønsker deg en finfin dag Vibeke!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  3. For en flott idé! Dere har alltid noen gode og kreative ideer!

    I går møtte jeg en med ME på badet, og vi hadde en hyggelig prat sammen. Det er nok mange som har glede av slike blogger som din, og som får gode tips her!

    Ha en fin kveld, klem fra Sylke

    SvarSlett
  4. ✒ Sylke
    Du er nå godheten selv!!
    Og denne ideen til Lothiane synes jeg er kjempegod!!
    Håper mange kommer med forslag :))
    Ønsker deg en strålende ukeslutt min venn!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  5. Hei igjen kjære Lokki, vil bare fortelle deg at prøvene hos legen dessverre ikke var bra. Jeg skal opereres om kort tid. Vil ikke gå i detalj på nettet, men vi snakkes! Føler at vi har mye til felles. Ønsker deg alt godt, klem fra Sylke!

    SvarSlett
  6. dette var en knallbra ide! skal tenke litt om jeg vet om noen....

    stor klem til deg lokkivennen :)

    SvarSlett
  7. ✒ Sylke
    Kjære snille du, det der var ikke gøy, men vi må håpe og tro at det skal gå bra med deg!!
    Jeg sender deg varme tanker, du er et nydelig menneske som jeg setter stor pris på!
    Ta frem all din styrke, og gi deg selv det du aller mest trenger, jeg er her og heier på deg og håper du blir fort frisk.
    Alt godt til deg min kjære bloggvenn!!

    Stor klem til deg fra Lokki

    SvarSlett
  8. ✒ erteblomsten
    Ja ikke sant!!
    Genial hun Lothiane!! Super om du har noen forslag :))
    Alt godt til deg min venn!
    Klem fra Lokki

    SvarSlett
  9. Hei igjen, takk for god og varm hilsen både her og hos meg! Det setter jeg stor pris på. Kommer innom bloggen når jeg kan og orker. Jeg får se hvordan det blir.

    I ukene før operasjonen er målet mitt å gå turer, slik at jeg er i god form til operasjonen. Så får jeg tar det derfra. Et annet mål er å hekle jakken min ferdig. Så jeg har en gla-jakke å ha på...

    Klem fra Sylke

    SvarSlett
  10. ✒ Sylke
    For en innstilling!! Jeg beundrer deg stort!!
    Det høres ut som en glimrende tilnærming - og vet du, en gladjakke DET er lurt det!!
    Du er enestående, jeg tar av meg hatten for deg!!
    Nyt dagene og kos deg det du kan, jeg sender stabler med klemmer til deg :))
    - Lokki

    SvarSlett