01.05.2010

Info om Den Internasjonale ME-dagen 12.mai!



Den 12 mai er det 
Den Internasjonale ME-dagen!

Og i år skjer det noe stort!  
Mediamente og Winsents Film har gleden av 
å invitere til premiere på dokumentarfilmen 


"Få meg frisk"


En dokumentarfilm:
- om Anette(40) som har gitt kroppen, sjelen og sparepengene
 til alle som på en kvalifisert måte kunne hjelpe henne med reisen ut av "det mørke rommet".

Filmen vises 12.mai 2010
Filmens Hus Dronningens gate 16 (Oslo)
I salen Tancred
Kl.: 11.30 - 14.00

ME-foreningen vil ha en stand i Spikersuppa 
Kl.: 15.00 - 17.00


For mer informasjon om hele PROGRAMMET 
klikk på ME-foreningens informasjonside HER, 
eller This is ME - rutts tankespinn og ME-nyheter HER

Alt godt ønskes dere alle!

post signature


4 kommentarer:

  1. spennende dette her, skal virkelig prøve å få det med meg!

    ærlig og sterkt innlegg under her, veldig mye av det som var gjenkjennbart for meg...

    kos og klem fra meg :)

    SvarSlett
  2. Kjempespennende at det er laget en film og at det er blitt en egen dag! Jeg har forhåndsbestilt plass til filmen og holder formen skal jeg se den! God helg! Klem Vibeke! :)

    SvarSlett
  3. ✒ erteblomsten
    Ja nå er det spennende tider, håper det blir en flott dag og at fokus rettes i enda større grad mot ME-problematikken.
    Så den 12 mai får vi heise flagg og glede oss over at det er noe som heter Den Internasjonale ME-dagen!!
    Alt godt til deg min venn!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  4. ✒ Vibekes lille grønne
    Det er fantastisk at de har laget denne dokumentarfilmen, jeg håper virkelig Anettes stemme blir hørt! Og hun snakker jo for oss alle! La våre stemmer bli hørt!
    Jeg håper virkelig at jeg får sett filmen, har gjort som du og forhåndsbestilt plass!
    Ønsker deg alt godt kjære Vibeke og så håper vi at formen holder slik at vi får med oss dette øyeblikket :))
    Snurr film :))
    Klem Lokki

    SvarSlett