19.02.2010

Danseutstyr...

Vintage Ballet, originally uploaded by stephaniedan.



Jeg prøver ikke å gi inntrykk av at jeg danser ballet altså, 
MEN dansere bruker mye flott treningstøy som vi kan bruke som MEutstyr.
 LaDanse har en butikk i Kr. Augustsgate 7A i Oslo. 
Har du ikke mulighet for å besøke den, kan du bestille over nett.
Jeg bruker mye av de strikkede plaggene, og en selebuksedress er favoritten. 
De er varme og gode og veldig behagelig å ha på.
Siden de er beregnet til trening er det ingen sak å vaske plaggene i vaskemaskinen.
Og som den utstyrsnerdete friken jeg er, synes jeg det er storveis gøy å få pakke i posten, 
med DANSEUTSRYR fra selveste LaDanse!!
En får glede seg over det en kan.

Ønsker dere alt godt!

post signature


4 kommentarer:

  1. Så flott side du har her også :-)
    De produktene og klærne fra LaDance er kjempe fine, jeg liker også den butikken, selv om jeg ikke danser...
    God lørdag Lokki!

    Klem

    SvarSlett
  2. ✒ Mary
    Så hyggelig å høre, da er vi i alle fall to glade jenter med flott MEutstyr!
    Hyggelig å "se" deg her inne!
    Ønsker deg alt godt!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  3. Hei Lokki!
    En blogaward til deg :-)
    http://merutt.wordpress.com/2010/02/20/blogaward/
    Klem

    SvarSlett
  4. ✒ merutt
    Tusen takk snille Rutt!
    Klem Lokki

    SvarSlett