09.01.2010

Hva skal man si?



Hva skal man si til en som har ME?
- og hvordan skal man få formidlet at man bryr seg?
Det er ikke alltid så enkelt å si noe til en som ikke orker besøk.
Du kan fortelle noen at du bryr deg
 ved å bruke de samme ordene du ville brukt når personen ikke var syk,
  skriv ordene ned på et kort og send det.

En liten hilsen som :
Jeg tenker på deg - Klem fra venninna di
Du betyr noe - Kos gjengen
eller
du kan sitere barnet ditt på noe det har sagt...

Dette gir en følelse av å være nær, når man ikke kan være fysisk nær.

Det gledet meg storveis å få noe slikt!
Og når jeg ikke klarte å lese det selv,
 leste min mann ordene til meg, stille så stille...


Og på mitt rosekort til dere der ute:
Jeg ønsker dere en nydelig uke, selv når livet rammer hardt.

Varm klem fra Lokki.

7 kommentarer:

  1. Hei, fant bloggen din via Sylkes blogg Lysstreif. Jeg venter på å få ME-diagnose så da er det fint å finne noen i samme båt (selv om situasjonen selvfølgelig aldri er lik). Jeg tenkte derfor jeg skulle følge med litt hos deg. Legger meg til som følger av den andre bloggen din jeg. Ha en fortsatt fin søndag! :)

    SvarSlett
  2. Hei Lokki.
    Det var koslig å finne bloggen din. :-) Fint var det her også.
    Alva

    SvarSlett
  3. ✒ Vibekes lille grønne
    Du var den første som la igjen en hyggelig hilsen her inne Vibeke, og da svarte jeg deg på din blogg. Nå prøver jeg å gi en tilbakemelding fortløpende her inne og da ble det helt meningsløst at du - den første - liksom sto her helt uten svar...
    Jeg setter stor pris på din tilstedeværelse! -og har stor glede av din vakre blogg!
    Vi blogges :)
    God bedring kjære du!
    Klem Lokki

    SvarSlett
  4. ✒ Alva
    Tusen takk snille du!
    Det betyr mye.
    Jeg tar en tur inn på din blogg - gleder meg!
    Alt godt ønskes deg ❥
    Klem Lokki

    SvarSlett
  5. Denne ga meg tårer i øynene... <3

    SvarSlett
  6. PS: Du kan se hvorfor her: http://herixta.blogspot.com/2011/04/de-riktige-sprsmalene-og-tolkning-av.html :)

    SvarSlett
  7. ✒ Hanne
    Ja en kan bli litt tårevåt i øyekroken, for det betyr så mye at noen bryr seg og viser det ♥
    Ditt innlegg om temaet er glitrende! Skal hoppe tilbake til deg nå og legge igjen en kommentar :)
    En stoooor varm klem til dag :)
    Fra meg, Lokki

    SvarSlett